סושי ברמת גן

להזמנת מקום במסעדה צלצלו עכשיו! 077-6018325

מתפנקים עם סושי ברמת גן

בשנים האחרונות ישנה סברה הגיונית ומוצדקת לפיה רמת גן היא "תל אביב החדשה". ההיגיון שעומד מאחורי הטענה הזו היא שמדובר על עיר אטרקטיבית לא פחות משכנתה הנוצצת, אשר מציעה לתושבים בה שלל אטרקציות, מסעדות, הצגות ואירועים קהילתיים, ובאזורים המרכזיים בעיר כמו ביאליק או הבורסה יש חיי לילה שהולכים ומתעוררים. בהתאם לכך גם הצעירים מגיעים אל העיר בהמוניהם, שוכרים דירות, מוצאים לעצמם מקומות עבודה באזור ויוצרים סביבה צעירה ונעימה. 

בין כל האטרקציות שמקיפות אותן ובין שלל המסעדות הטובות שמציעה העיר לתושביה היא מציעה גם כמה
ממסעדות הסושי הטובות ביותר, בין אם מדובר ברשתות ובין אם מדובר בסושי בר שנפתח על ידי יזמים מקומיים שרוצים להביא את בשורת הסושי האיכותי גם לעיר המרכזית והחשובה הזו.

השמות המוכרים

מי שמחפש מסעדת סושי ברמת גן או בר סושי מפנק שאפשר לצאת אליו עם חברים ולהתענג על כוס יין לצד רול איכותי, יכול למצוא כמה רשתות מובילות שנמצאות בעיר או עושות אליה משלוחים, ליהנות מסושי מוכר וטוב, בין אם במסעדה עצמה ובין אם בבית, מול סרט טוב ועם כמה חברים קרובים. לעומת זאת, מי שרוצה להתנסות בטעמים חדשים ובשילובים מיוחדים של דגים וירקות באצה המגולגלת שלו יגלה שיש גם כמה שמות חדשים ומאוד מעניינים. למשל, סורה מסעדת סושי ברמת גן. הרולים המפורסמים קיימים גם ברוב רשתות הסושי, ולצדם כמה רעיונות חדשים וגיוונים לשדרוג מנות הסושי שאתם אוהבים.

לא רק סושי

תושבי רמת גן וגם תושבי הערים הסמוכות אשר מגיעים לעיר המרכזית, נהנים ממסעדות שמציעות פתרונות נהדרים לחובבי סושי ברמת גן, אבל במקומות הללו תוכלו למצוא הרבה יותר מאשר עוד רולים של סושי. כך, אם אתם זקוקים למנה ראשונה איכותית אתם יכולים למצוא ברוב המקומות את החמוצים היפניים, מרק מיסו, גיוזה ושלל כיסונים במילויים מדליקים – גם לצמחוניים וגם לחובבי הבשר. במקומות רבים משקיעים בסושי איכותי מאוד ומקפידים על חומרי גלם טריים וטובים, אבל ההשקעה הזו מתבטאת לרוב גם בבחירה מגוונת ומעניינת של מנות ראשונות, בהרכבת תפריט קינוחים שהולם את המסורת היפנית, כמו בננות מקורמלות, ובנוסף גם העיצוב יהיה לרוב מושקע ומיוחד.

אין זה משנה כלל האם מדובר ברשת גדולה ומוכרת שמחזיקה סניפים גם בערים גדולות אחרות כמו תל אביב, גבעתיים או פתח תקווה, או שמא מדובר במסעדה קטנה שהוקמה על ידי תושב העיר שבחר להביא אליה את המעדנים היפניים, מסעדות סושי ברמת גן הן אטרקציה של ממש לחובבי המטבח היפני ובכלל, למי שאוהב מנות איכותיות וטובות ואם אפשר, גם עם כוס יין משובח.

חזור